Monday 4 May 2020

Star Wars day

Star wars har alltid varit en stor sak i mitt liv. Minnena från när jag var liten och inte fick följa med på bio och se A New Hope...

Jag har kunnat ta igen det med råge på äldre dar. Något jag gör sällan är fan art. Det har blivit en del Dr Who-bilder mest pga Wholicious (evenemanget jag är med och arrangerar) men inte mycket mer är det inte. Jag gillar mer att komma på egna figurer (visst tecknar jag många Dracula, Frankensteins monster och liknande men jag ser inte det som fan art).

Nu har jag dock fått ändan ur vagnen och gjort en ordentlig Star Wars-fan art: BB-Wick-8 ;)


Motivet finns även på min Redbubble-sida så du kan beställa tröjor, tryck eller kanske ett duschdraperi.

Edit: Tydligen så är det något som inte är ok med mitt motiv enligt Lucasfilms och Redbubble. Det finns mängder av Star Wars-motiv på Redbubble så jag fattar inte vad som är fel. Motivet är borttaget, Jag skall överklaga längre fram.


No comments:

Post a Comment